تو مسئول خودتی!
من نمیفهمم... آدمهایی که خودشون برای زندگیشون ارزش قائل نیستن، چطور و چرا از دیگران انتظار دارن که برای زندگی اونا ارزش قائل بشن؟
چرا آدمها نمیفهمن که خودشون در قبال کارها و رفتارها و زندگیشون مسئولن و نه دیگران؟
+ نوشته شده در چهارشنبه پنجم مهر ۱۳۹۱ ساعت 21:20 توسط ماکوشا
|