من نمی‌فهمم... آدم‌هایی که خودشون برای زندگیشون ارزش قائل نیستن، چطور و چرا از دیگران انتظار دارن که برای زندگی اونا ارزش قائل بشن؟

چرا آدم‌ها نمی‌فهمن که خودشون در قبال کارها و رفتارها و زندگیشون مسئولن و نه دیگران؟